Robbert de Vreede (Unilever) & Ana Henriques (TUI)

CMO & Head of Marketing Communications Belgium & Netherlands
Cannes zomerspecial #2 over de intrede van kunstmatige intelligentie in de marketingwereld
Voor de zomerafleveringen van CMOtalk interviewt Klaas Weima in Cannes maar liefst vijf marketingexperts over de toekomst van creativiteit en het marketingvak. Klaas is aanwezig tijdens het jaarlijks Lions Festival voor creativiteit, waar het beste reclame- en marketingwerk van de wereld wordt getoond. Te gast zijn:
  • Robbert de Vreede, directeur marketing bij Unilever Nutrition
  • Ana Henriques, manager marketing en reclame van reisaanbieder TUI

Robbert de Vreede
Robbert de Vreede, directeur marketing bij Unilever Nutrition is onder de indruk van de snelheid waarmee technologische ontwikkelingen elkaar opvolgen. "Morgen is weer iets mogelijk wat we vandaag als experiment doen." Van welke technologie maakt de marketeer van het voedingsmiddelenconcern gebruik?
 
Ana Henriques

Ana Henriques, manager marketing en reclame van reisaanbieder TUI is optimistisch over de komst van kunstmatige intelligentie in de marketingwereld. "Ik denk dat AI veel taken versnelt en versimpelt." Daarbij merkt Ana wel op dat het voor "creativiteit een ander verhaal is". Welke taken heeft AI binnen TUI al overgenomen? 


Privacy statement
Powered by
Energize

Fijn dat je er bent!

CMOtalk gebruikt cookies. We bewaren ze voor het bijhouden van statistieken, zodat wij een goede website kunnen serveren. Door op 'ga door' te klikken, ga je akkoord met de privacy statement.

Ga door