Yolanda van Die (ING) & Bartho Boer (KPN)

CMO en Chief Brand Communications & CSR
Cannes zomerspecial 1 over de toekomst van creativiteit en het marketingvak
Voor de zomerafleveringen van CMOtalk interviewt Klaas Weima in Cannes maar liefst vijf marketingexperts over de toekomst van creativiteit en het marketingvak. Klaas was aanwezig tijdens het jaarlijks Lions Festival voor creativiteit, waar het beste reclame- en marketingwerk van de wereld werd getoond.

Te gast zijn:
  • Yolanda van Die, CMO van ING Nederland
  • Bartho Boer, directeur merk en communicatie bij KPN.

ING
Yolanda van Die is de CMO van een van de grootste banken van Nederland. Van Die is zich bewust van de potentie van kunstmatige intelligentie in het marketingvak maar "conceptuele ideeën bedenken is nog steeds voorbehouden aan de bureaus".

KPN
Telecomgigant KPN sleepte met hun ‘stukje van mij’ campagne met zangeres MEAU meerdere prijzen in de wacht tijdens het Cannes Lions Festival waaronder een Grand Prix. De campagne is wat betreft Bartho Boer, directeur merk en communicatie bij KPN "niet alleen maar mooi creatief werk, maar het heeft ook geleid tot meer gesprekken aan de eetkamer thuis". 


Privacy statement
Powered by
Energize

Fijn dat je er bent!

CMOtalk gebruikt cookies. We bewaren ze voor het bijhouden van statistieken, zodat wij een goede website kunnen serveren. Door op 'ga door' te klikken, ga je akkoord met de privacy statement.

Ga door