Ard Bossema & Jorissa Neutelings

Asahi & ABN AMRO
“Ik denk dat wij het onszelf als marketeers erg moeilijk hebben gemaakt door de jaren heen.” (Quote Ard Bossema)
De meeste bedrijven streven naar groei, maar het realiseren daarvan is vaak behoorlijk lastig. Welke rol speelt de marketeer bij het uitstippelen van de groeistrategie? En is er in de huidige polycrisis überhaupt wel ruimte voor groei? Dat bespreekt Klaas Weima in het allereerste CMOtalk Boardroompanel met:
  • Ard Bossema, directeur marketing en strategie EMEA bij de Japanse bierbrouwer Asahi, bekend van de merken Grolsch en Peroni   
  • Jorissa Neutelings, Chief Digital Officer bij ABN AMRO

Daarnaast gaat Klaas met Ard Bossema van Asahi in gesprek over de opkomst van 0.0 bier en vraagt hij Jorissa Neutelings van ABN AMRO naar de toekomst van de fysieke bankwinkel. 


Welcome

This website uses cookies to optimize functionality and enhance user experience. By continuing to browse, you consent to our use of cookies

Continue