Rosella Passier

CMO
KNVB
“In Dortmund hadden wij wel echt even een kippenvelmomentje”
Oranjefans trokken afgelopen zomer en masse richting Duitsland om het Nederlands Elftal aan te moedigen. Bij de Oranjemars voorafgaand aan de halve finale tegen Engeland waren maar liefst 100.000 fans aanwezig. Welke rol speelde de sportbond bij de totstandkoming van deze oranjegekte en valt dit succes bij andere toernooien na te bootsen?

Daarover gaat presentator Klaas Weima in gesprek met Rosella Passier, Captain of Marketing bij de KNVB.

Deze aflevering van CMOtalk werd LIVE opgenomen tijdens het event Happy Horizon - WhatsNext: The Future of Customer Connections op 9 oktober 2024 in Barneveld.


Fijn dat je er bent!

CMOtalk gebruikt cookies. We bewaren ze voor het bijhouden van statistieken, zodat wij een goede website kunnen serveren. Door op 'ga door' te klikken, ga je akkoord met de privacy statement.

Ga door