Rodney van den Hengel

Founder
Heilige Boontjes
“We zijn zo gewend aan koloniaal consumptiegedrag. Dat moet iets eerlijker”
Het koffiemerk Heilige Boontjes verkoopt jaarlijks 700.000 kilo aan duurzame bonen, maar heeft moeite met het veroveren van schapruimte in de supermarkt. Waarom lukt het de sociale onderneming niet om in de supermarkt terecht te komen? Daarnaast werkt het koffiemerk met jongeren met bijvoorbeeld een detentieverleden of schuldproblemen. Heilige Boontjes heeft daardoor, naar eigen zeggen, de samenleving al € 15 miljoen euro bespaard.

Dat en meer bespreekt presentator Klaas Weima met Rodney van den Hengel, medeooprichter van het koffiemerk Heilige Boontjes.


Fijn dat je er bent!

CMOtalk gebruikt cookies. We bewaren ze voor het bijhouden van statistieken, zodat wij een goede website kunnen serveren. Door op 'ga door' te klikken, ga je akkoord met de privacy statement.

Ga door