Thomas Gribnau

Marketing Directeur
FrieslandCampina
“Er zijn al veel mooie initiatieven wat betreft duurzame verdienmodellen, maar er liggen nog genoeg kansen om te versnellen.”
Thomas Gribnau is marketing director Nederland bij FrieslandCampina. Het coöperatieve zuivelbedrijf bestaat al 150 jaar, maar zit de laatste jaren ineen stroomversnelling. De uitdagingen zijn groot en verduurzaming is een randvoorwaarde voor toekomstig succes. Welke rol speelt marketing hierin? Thomas vertelt over de route naar klimaatneutrale zuivel, met nieuwe proposities als plantaardige Chocomel.
Correctie
In de podcast noemt Thomas een percentage van 33% voor verminderen van carbonuitstoot in scope 3, maar dat moet 43% zijn. Het bedrijf investeert daarnaast 1,5 miljard in zijn klimaatdoelstellingen tot 2030, ipv 15 miljard.
Privacy statement
Powered by
Energize

Fijn dat je er bent!

CMOtalk gebruikt cookies. We bewaren ze voor het bijhouden van statistieken, zodat wij een goede website kunnen serveren. Door op 'ga door' te klikken, ga je akkoord met de privacy statement.

Ga door