Partners

CMOtalk wordt mede mogelijk gemaakt door:
Het succes van CMOtalk is mede te danken aan de financiële, inhoudelijke en productionele steun van onze gewaardeerde partners:
Adobe (Platinum Partner)
Adobe helpt marketing decision makers om te excelleren. De marketingoplossingen van Adobe bieden alles wat nodig is voor het leveren van een goed ontworpen, persoonlijke en consistente ervaring die aantrekkelijk is voor klanten op ieder moment dat zij in aanraking komen met een merk. Adobe is Platinum Partner van CMOtalk.
Accenture Song
Accenture Song is de #1 experience agency. Wij realiseren de beste klantbeleving door design, marketing, content en commerce onder één dak samen te brengen. Accenture Song is Silver Partner van CMOtalk.
Meta
Het is de missie van Meta om mensen met elkaar te verbinden en de wereld dichter bij elkaar te brengen. Met onze familie van apps en services bouwen we aan het verbinden van miljarden mensen over de hele wereld, hen manieren geven om te delen wat voor hen het belangrijkst is en zo mensen dichter bij elkaar te brengen. Meta is Silver Partner van CMOtalk.

Mediapartners

De productie van de CMOtalk radio podcast wordt mede mogelijk gemaakt door:
BNR/ FD Mediagroep
BNR is dé nationale zakelijke zender en houdt ondernemend Nederland 24 uur per dag op de hoogte van al het nieuws. Live en on demand, via de radio en via podcasts. Fris en opgewekt van toon, altijd scherp en up-to-date. BNR zorgt voor snelle duiding en heldere verdieping. Topjournalistiek met intelligente programma’s, spraakmakende presentatoren, spannende debatten en speels vermaak.

FD Mediagroep is de meest vooraanstaande nieuws- en informatiedienstverlener voor ondernemend Nederland. FD Mediagroep biedt ondernemers, bestuurders en beslissers toegang tot actuele, onafhankelijke en relevante informatie en het bijbehorende netwerk. Tot dit crossmediale mediabedrijf behoren: BNR Nieuwsradio, Het Financieele Dagblad, Company.info, Energeia, Pensioen Pro en ESB
SRM
De opleider van professionals in marketing en communicatie

Al sinds 1955 zijn onze vakopleidingen op A-, B-, C, en D-niveau een begrip. Of je nu net begint (A-niveau), meer ervaring hebt (A- of B-niveau) of tot de strategische top of het management behoort (C en D-niveau), nergens anders leer je zo goed de koppeling maken tussen theorie en praktijk. Dit doe je onder begeleiding van ervaren topdocenten die putten uit een rijke rugzak qua ervaring. 

De meeste SRM-alumni hebben uitstekende posities binnen het bedrijfsleven of de Overheid omdat ze echt meerwaarde toevoegen. Juist daarom geldt SRM als de standaard voor marketing- en communicatieopleidingen.


Overige partners

De productie van de CMOtalk podcast, interviews en events wordt mede mogelijk gemaakt door:
Energize
Energize, initiatiefnemer van de podcast en het bureau voor verdiende aandacht. De enthousiaste strategen, creatieven en producers maken graag betekenisvolle campagnes en content die het delen waard zijn.

Voicebooking
Voicebooking.com is de eerste webshop voor professionele voice-overs. Via de website 
kan iedereen makkelijk én snel een voice-over in verschillende talen bestellen. Voicebooking is als Production Partner vanaf de start van CMOtalk verantwoordelijk voor de opname en edit van de podcasts.
Privacy statement
Powered by
Energize

Fijn dat je er bent!

CMOtalk gebruikt cookies. We bewaren ze voor het bijhouden van statistieken, zodat wij een goede website kunnen serveren. Door op 'ga door' te klikken, ga je akkoord met de privacy statement.

Ga door