CMOtalk/Dinner 2016

Mauritshuis, Den Haag
Mauritshuis, Den Haag
Op een historische verkiezingsavond in de USA, kwamen topmarketeers in Den Haag samen voor het CMOtalk/Dinner in het Mauritshuis. Het werd een avond gevuld met bevlogen gesprekken, inspiratie van wereldklasse en netwerken.
Een historische avond. Om 22.30 uur waren alle gasten nog aanwezig en vol met elkaar in gesprek. Toen de mensen vertrokken konden hun opmerkingen in één sentiment worden gevangen: “Dit moeten we weer doen.”

Omringd door de meesterwerken uit de Gouden Eeuw, gaf Alexander Osterwalder een inspirerende lezing over waardeproposities. Met Tesla als voorbeeld werd het publiek bestookt met visuele tools en praktische oefeningen.

Emilie Gordenker, directeur van het Mauritshuis, vergelijkt haar eigen museum met “een boetiek dat voelt als thuis”.

Naar mate de avond vorderde kwamen gesprekken op gang en begonnen ogen te glimmen. De ruimte zag er bijna uit als een levend schilderij uit de 17e eeuw, gepresenteerd door Creative Chef Jasper Udink.

Een ding was duidelijk: CMOtalk/Dinner stipt onderwerpen als strategie, innovatie en business modellen aan. Maar deze avond draaide eigenlijk om de kunst van converseren.
Aftermovie
Privacy statement
Powered by
Energize

Fijn dat je er bent!

CMOtalk gebruikt cookies. We bewaren ze voor het bijhouden van statistieken, zodat wij een goede website kunnen serveren. Door op 'ga door' te klikken, ga je akkoord met de privacy statement.

Ga door