Cannes CMO Experience Masterclass

CMOtalk en Embassy of Dutch Creativity organiseren van 21 t/m 23 juni 2022 de Cannes CMO Experience Masterclass. CMOtalk verzorgt het inhoudelijke programma met diverse internationale topsprekers, unieke ervaringen en inspirerende workshops.


Raja Rajamannar

Keynote spreker: Raja Rajamannar

Tijdens de Cannes CMO Experience Masterclass zal Raja Rajamannar één van de keynote sprekers zijn. Raja is Chief Marketing & Communications Officer en President Healthcare bij Mastercard. Hij is een ervaren, global marketingexective met meer dan 30 jaar ervaring, waarvan de laatste 9 jaar als Chief Marketing & Communication Officer bij Mastercard. Daarnaast schreef hij de WSJ bestseller Quantum Marketing. Forbes benoemde hem tot #4 CMO van de wereld.
dr. Cathrine Jansson-Boyd

Keynote spreker: dr. Cathrine Jansson-Boyd

Dr. Cathrine Jansson-Boyd is consumentenpsycholoog aan de Anglia Ruskin University, Cambridge. Haar huidige onderzoeksinteresses omvatten voedselverspilling, de rol van aanraking bij productervaring, multisensorische perceptie, consumentenbeslissingen en esthetische waardering. In het verleden heeft ze gewerkt met organisaties zoals Disney, Unilever en Cambridgeshire County Council.
Arjan Dijk

Keynote spreker: Arjan Dijk

Arjan Dijk is Senior Vice President & CMO bij Booking.com en daarmee verantwoordelijk voor de wereldwijde marketing van het bedrijf. Hij houdt toezicht op de strategie en uitvoering van alle marketinginitiatieven: merk-, prestatie-, innovatie- en social marketing. Voor Booking.com werkte hij als hoogste Nederlander op het hoofdkantoor van Google, als VP Global Marketing. Ook werkte Arjan bij Unilever, als brand leader in de wereld van ice cream & frozen foods.
Gabriel Mattar

Keynote spreker: Gabriel Mattar

Gabriel Mattar werkt langer in de reclame dan hij zou willen toegeven. In zijn carrière werkte hij onder andere bij DDB Brazilië, Goodby Silverstein & Partners en DDB Berlin. Daar werkte hij samen met partner Ricardo Wolff. Als team verhuisden ze vervolgens naar Innocean Europe om het kantoor in Berlijn te lanceren. Onder hun leiding groeide Innocean Berlin in slechts drie jaar tijd tot een creatieve krachtpatser. Gabriel is door Gun Report uitgeroepen tot de 7e meest bekroonde creatieveling ter wereld en heeft meer dan 300 brancheprijzen gewonnen.
Jamal Jama

Keynote spreker: Jamal Jama

Jamal Jama is de oprichter van What’s Culture en mede-eigenaar van JAMA Media. Al zijn werk draait om identity, storytelling and community building. Hij helpt merken in contact te komen met nieuwe doelgroepen door te co-creëren met de mensen die ze proberen te bereiken. Hierbij gebruikt Jamal ethical branding als vertrekpunt.

Een impactvolle ervaring

Tijdens het programma verkennen we – letterlijk en figuurlijk – alle zintuigen. Samen ontdekken we welke impact multisensory branding heeft binnen effectieve marketingcommunicatie. We beloven alvast: je zintuigen worden zeker geprikkeld. Cannes CMO Experience Masterclass is een unieke ervaring om kennis op te doen, geïnspireerd te raken en je netwerk als CMO te onderhouden én uit te breiden.

Mis het niet, meld je nu aan!

Voor de Cannes CMO Experience Masterclass hebben we slechts 30 plaatsen beschikbaar. Wil jij je zintuigen laten prikkelen in Cannes? Meld je dan snel aan en verzeker je plekje!


Het cannes festival

De Cannes CMO Experience Masterclass wordt georganiseerd op de plek waar de internationale marketingwereld zich verzamelt: het reclamefestival in Cannes. Na twee jaar afwezigheid is het festival weer terug aan de Franse zuidkust, van dinsdag 21 t/m donderdag 23 juni 2022.


Het programma

Dinsdag

  • Vertrek per eerste klas treinreis (TGV) naar Parijs
  • Exclusieve lunch met deelnemers
  • Experience Workshop met uitzicht op de Eiffeltoren
  • Reis naar Cannes
  • Inchecken bij eigen locatie
  • CMO Dinner

Woensdag

  • Ontbijt bij Embassy of Dutch Creativity
  • Marketing Meets Science Talk
  • Lunch Break
  • Keynote: Raja Rajamannar
  • Creative Inspiration
  • Surprise Dining Experience

Donderdag

  • Ontbijt bij Embassy of Dutch Creativity Exclusieve Lunch Creative Inspiration
  • Keynotes: dr. Cathrine Jansson-Boyd & Arjan Dijk
  • Lunch Break
  • CMO Deepdive Discussion
  • Experience Journey
  • Terugreis of optioneel Dinner voor Extended Stayers

Partners

Voor de Cannes CMO Experience Masterclass hebben we twee partners. Adobe is platinum partner en TUI is onze travelpartner. Ook partner worden? Neem contact op met Klaas Weima of Kyra Roest.

Praktische informatie

  • De Cannes CMO Experience Masterclass is alleen toegankelijk voor senior marketing executives met relevante ervaring op het gebied van marketing, communicatie en creativiteit.
  • Members van de CMOtalk-community betalen € 2.250,-. Overige deelnemers betalen € 2.950,-. Nog geen lid van de CMOtalk-community? Neem contact op met Joyce Dollée.
  • Er zijn slechts 30 plaatsen voor het programma beschikbaar, dus wees er snel bij en meld je direct aan!
  • Het ticket is inclusief een enkele reis en TGV-treinkaartje (1e klas) naar Cannes, met tussenstop in Parijs. Bovendien zijn alle maaltijden, vervoer tijdens de masterclasses en bijeenkomsten inbegrepen in de ticketprijs. Hotelverblijf en terugreis dienen de deelnemers zelf te regelen en te bekostigen. Deelnemers krijgen tijdens het festival onbeperkt toegang tot de Embassy-locatie aan de Boulevard de la Croisette in Cannes.


Vragen?

Wil jij je zintuigen laten prikkelen in Cannes?
Meld je aan voor de Cannes CMO Experience Masterclass. Na aanmelding nemen we contact met je op.

Aanmelden

Zin om je zintuigen te prikkelen in Cannes?
Meld je dan snel aan en verzeker je plekje!
Vul hieronder je gegevens in en ontvang per
e-mail je factuur.
Je persoonsgegevens
Bedrijfsgegevens
Kortingscode CMOtalk Community-leden.
CMOtalk Community-leden ontvangen €700 korting. Nog geen lid? Neem contact op met Joyce Dollée.

Kleine lettertjes

  • De Cannes CMO Experience Masterclass is alleen toegankelijk voor senior marketing executives met relevante ervaring op het gebied van marketing, communicatie en creativiteit. CMOtalk-leden betalen € 2.250,- overige deelnemers betalen € 2.950,-.
  • Het ticket is inclusief een enkele reis en TGV-treinkaartje (1e klas) naar Cannes, met tussenstop in Parijs.
  • Inclusief alle maaltijden, vervoer tijdens de masterclasses en bijeenkomsten.
  • Inclusief onbeperkt toegang tot de Embassy-locatie aan de Boulevard de la Croisette in Cannes.
  • Hotelverblijf en terugreis dienen de deelnemers zelf te regelen en te betalen.
  • Bedragen zijn exclusief 21% btw, betaling per factuur 100% vooraf.
Ticketprijs: €2.950


Je ontvangt per e-mail je factuur.
Na betaling bevestigen we je aanmelding.

Fijn dat je er bent!

CMOtalk gebruikt cookies. We bewaren ze voor het bijhouden van statistieken, zodat wij een goede website kunnen serveren. Door op 'ga door' te klikken, ga je akkoord met de privacy statement.

Ga door